امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

یک گردش نیمروزی

1398/6/23 16:38
180 بازدید
اشتراک گذاری
دیروز عصر بعداز حدود یکسال تصمیم گرفتیم برای زیارت شاهزاده حسین(ع) که به روایتی یکی از برادران امام رضا(ع) در جوپاراست برویم.

نزدیک حرم مطهر شاهزاده حسین (ع) نمادین صحرای کربلا رو درست کرده بودن که توجه  مرا به خود جلب کرد:



از اونجا به ماهان مقبره سید نور الدین  نعمت الله ولی یکی از عرفای بزرگ ایرانی رفتیم  که من اونجا یه جورایی قهر بودم و دلیلشم این بود که اول می بایست بریم موزه :



بعد که آشتی کردم دیگه مثل یه بچه خوب برای عکس گرفتم حاضر می شدم:



سرشب هم گشت و گذاری داشتیم به باغ شاهزاده ماهان که اونجا دیگه هیچ اعتراضی نداشتم و شاد و شنگول به بازی و تفریح پرداختم





پسندها (4)

نظرات (4)

عمه فروغعمه فروغ
23 شهریور 98 16:45
همیشه به شادی
امیرمهدی و مامان
پاسخ
ممنون به همچنین👌
عمه فروغعمه فروغ
23 شهریور 98 16:45
لطفا ما رو دنبال کنید🌹
امیرمهدی و مامان
پاسخ
ماشاءالله به دختر نازتون. خدا حفظش کنه😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
27 شهریور 98 5:17
😊
مامانمامان
28 شهریور 98 10:13
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
امیرمهدی و مامان
پاسخ
سلام
ممنون از لطفتون. باعث افتخاره
چشم حتما😍