امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

همکلاسی های من

1392/1/31 0:00
523 بازدید
اشتراک گذاری

این خانم کوچولو که می بینید همکلاسی منه  خدود 7 ماه از من بزرگتره ما با هم عالمی داریم کوچک که بودم  اصلا باهام خوب نبود و مرتب منو هل می داد اما حالا که بزرگتر شدم بعضی وقتا از من می ترسه و فرار می کنه آخه حق هم داره چون همین دوهفته پیش دعوامون شد و من ناخونشو به شدت گاز گرفتم طفلکی اینقدر گریه کرد که نگو!!!!

ای هم آقا متین داداش یکتاجونه پسر خیلی مهربونیه کلاس اوله و در دبستان غیرانتفاعی امام هادی (ع) مشغول به تحصیله.

اون یکی هم که زیر میز قایم شده حمیدرضاجون یکی دیگه از همکلاسی های منه که 11 ماه از من بزرگتره.ما سه تا همکلاسی که با هم میشیم خونه از این رو به اون رو میشه.(بیچاره صابخونه)

خوب حالا یک معما!!!      

بابای این بچه ها نوه مادربزگ من است ( مادربابام ) حالا اگه گفتین مامان من چکاره این بچه هاست؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی
31 فروردین 92 0:41
آقا آرمان
31 فروردین 92 13:33
پسر عمه قرار نشد از این معما های سخت بدی
آقا آرمان
1 اردیبهشت 92 16:15
جواب چیستان به نظر من مامانت زن دایی بابای این بچه هاست


گل گفتی آی گل گفتی مثل یه بلبل گفتی
ستاره زندگیم
2 اردیبهشت 92 10:54
سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین ما 3روزه اومدیم دلم واست تنگ شده بود
جواد
6 اردیبهشت 92 17:17
این بچه ها یعنی پسر پسر عموی تو هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام
با عرض معذرت پاسخ شماصحیح نمی یباشد بیشتر فکر کنید.
باز هم به من سر بزنید.
ممنون