امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

دو اردوی تفریحی در یک روز

1392/2/19 16:46
300 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی دیروز قبل از ظهر به اتفاق دوستان عزیزم و خاله های مهربون به یک اردوی تفریحی که در یکی از پارک های شهر برگزار شد رفتیم.

این اولین اردوی من در عمرم بود که الحمدلله به خوبی و خوشی سپری شد.

چند تا از دوستان عزیزمو بهتون معرفی میکنم:

محمدمهدی جون  لبخندآقا مهدی لبخندحمید کوچولولبخند امیرمهدی خانلبخند ایلیای عزیزلبخند و زهراخانملبخند

 

 

 

این هم یک عکس یادگاری از من و ایلیاجون:

 

 

 

عصر هم به اتفاق همکاران مامانم برای تفریح به یکی از باغ های سرسبز شهرمان به نام باغ آشام رفتیم.

جای شما خالی اونجا هم به من خیلی خوش گذشت.

چند عکس هم در اونجا به عنوان یادگاری گرفتم.

 

 

 

اسباب بازی من اونجا یکی دوتا چوب بود

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آقا آرمان
20 اردیبهشت 92 13:23
سلام خوشحالم بهت خوش گذشته این عکسو ببین بابای ارشیا دوست اینترنتیم به مناسبت تولدم برام طراحی کرده در یک زبانه جدید تو قسمت آدرس کپی اش کنید http://upload7.ir/images/77902950654691297187.gif
مامان عبدالرحمن واویس
20 اردیبهشت 92 15:45
عزیزم انشاالله همیشه به گردش
مامان عبدالرحمن واویس
21 اردیبهشت 92 13:09
سلام مامانی میشه بیاین وبم واسم توضیح بدین چطوری یه فیلم رواپلودکنم وبعدبذارمش تووبم ممنون میشم کمکم کنید
شهین مامان نوید نوین
22 اردیبهشت 92 16:12
سلام گلم همیشه به گردش و تفریح