امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

الحمدلله رب العالمین

1392/3/7 0:19
280 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم ببخشیدکه دور به دور بهتون سر میزنم آخه این روزها سرمون شلوغه چون به یاری خدای مهربون تونستیم یک خونه نقلی جدید بخریم و اگه خدا بخواد باید کم کم خودمونو برای یک اسباب کشی آماده کنیم .

 

 

من هم باید کم کم خودمو برای عادت در یک محیط غریب آماده کنم البته برای من زیادهم سخت نیست چون من فقط حدود یکسال و نه ماه اینجا بودم اما بابا و مامانم بعداز حدود 17 سال می خوان با خاطرات خوب و بد اینجا خداحافظی کنند و به جایی بروند که ایشالا هیچ خاطره بدی براشون نداشته باشه.آمین

 

 

ای خدای مهربون خودت حافظ همه بندگانت در هرکجا که هستند باش و آنها را آنی و کمتر از آنی به خودشان واگذار مکن.آمین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره زندگیم اریانا
7 خرداد 92 19:03
سلام عزیزم مبارک تون باشه به دل خوش توش زندگی کنین


ممنون عزیزم
شما هم زندگی سرشار از خوشی و بهروزی داشته باشید
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 15:46
مبارک باشه خونۀ جدید
ایشالا به سلامتی باشه



ممنون عزیزم
ایشالا شما هم سالم و سرزنده باشید.