امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

آخرین پست من در این خونه

1392/3/15 11:55
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و خداحافظ دوستان عزیزم

به عرض برسونم که شاید مدتی طول بکشه تا من پست بعدی رو بذارم.حالا ممکنه این مدت یکی دو  هفته  یا یکماه طول بکشه دلیلش هم عدم دسترسی به اینترنت در خونه جدیده چون هنوز تلفنش وصل نشده.

به امید خدای مهربون به محض برطرف شدن مشکل به همتون سر میزنم البته دلم واستون تنگ میشه.

ایشالا تابستون به هر سفر زیارتی و سیاحتی که می روید بهتون خوش بگذره و واسه ما هم دعا کنید.حتما یادتون نره. باشه؟

خوب الآن ساعت نزدیک به 12 شبه و من هم خسته ام  چون امروز مراسم قالیشویی داشتیم و من هم تا می تونستم آب بازی کردم.

 

 

 

خوب دوستان گلم همه تونو به خدای بزرگ می سپارم.اگه دوست داشتین به ادامه مطلب هم سری بزنید.خدا نگهدار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره زندگیم اریانا
17 خرداد 92 17:26
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی مثل زمان در گذر است...
ارلا
31 خرداد 92 13:05
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم