امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

معمای دشوار

1392/5/17 18:37
961 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی که امروز چند دقیقه ای مرا سرگرم کرد بارش باران در این هوای نسبتا گرم بود و اما چیزی که خیلی زیاد باعث تعجبم شده بود آبی بود که از ناودون می اومد و من آخر نتونستم کشف کنم که این آب از کجا می آد تعجب

 

آخه یکی به من بگه من چه جوری جلوی این آب رو بگیرم؟ متفکر

میترسم خدای نکرده سیل بیاد.نگران

 

 

نه بهتره مثل پطرس یه جورایی جلوی آب رو بگیرم.هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عبدالرحمن واويس
23 مرداد 92 9:32
اي جانممممممم عزيزم جه حوب داري از داري از اومدن سيل بيشكيري ميكني بطروس كوجولووووو
بیتا
30 مرداد 92 16:01
ای جووووووووووووووووووووووووووون

ببین مشکل از کجاست شاید لوله ترکیده(بوسه)



سلام بیتا جون
ممنون که بهم سر زدی
چشم بزرگتر که شدم مشکل را بررسی می کنم