امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

آموزش جدید من

1392/6/25 15:20
295 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مامانم خیلی گرفتاره و فرصت نداره که لحظه های خوب مرا با دوربین شکار کنه آخه دشوارترین آموزش را برای من شروع کرده و اون هم آموزش دستشویی رفتنه (معذرت میخوام) .لبخند

بیشترین کلماتی که این روزا برام خیلی تکراریه:

پسرم جیش داری؟

بریم دسشویی؟

تو شلوارت جیش نکنی؟

برا امیر دست بزنید.تشویق

خلاصه دستشویی رفتن من آداب خاصی داره:

اولا یاد گرفتم به جای اینکه بگم جیش دارم میگم جیش داری شاید دلیلش اینه که مامانم این وازه را روزی صدبار تکرار میکنه.خیال باطل

دوم اینکه اگه موفق بشم تو دستشویی جیش کنم وقتی که بیرون اومدم همه باید برام دست بزنن تازه خودمم دست میزنم.تشویق

سوم اینکه خیلی تنبل تشریف دارم  مخصوصا موقعی که سرگرم بازی کردن میشم دیگه دسشویی رفتن رو به کلی فراموش می کنم اگه بهم یادآوری هم کنن میگم نداری.(یعنی ندارم)دروغگو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)