امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

(ل) به جای (ر)

1392/8/7 15:16
315 بازدید
اشتراک گذاری

بیالم به جای بیارم                   بلیم به جای بریم  

 

مودازه به جای مغازه               می توشم به جای می پوشم  

 

         مونانا به جای مبینا               توجا به جای کجا 

 

 

                         تتاب به جای لپ تاپ                           تولا به جای کلاه

 

 اینها گوشه ای از بلبل زبونی های منه که وقتی شروع به تعریف می

 

 

کنم فقط خونواده خودم میتونن ترجمه کنن اون هم بعداز چندین بار

 

 

تمرین و تکرار.

 

 

البته جای تعجب نیست چون فقط من نیستم که گاهگاهی با این

 

 

کلمات لبخند بر لبان دیگران می نشونم بلکه دیکشنری کودکی بعضیا

 

 

دیگه هم لو رفته که اونا هم یه روزی بلبل زبون بودن و من مجددا اونو

 

 

به چاپ می رسونم.

 

 

نقل قول از مامانم:

 

 

باباسده به جای بابابزرگ         خچال به جای یخچال

 

 

                          آشقز خونه به جای آشپزخونه 

 

   

چوچه به جای کوچه               ندا به جای نگاه  

 

 

                                      چلی به جای کلید

 

 

کاتو به جای خودکار                اوپو به جای پفک  و ..........

 

 

اینم جمله ای که هنوز از دهنم بیرون نیومده مامانم با کلی ذوق و

 

 

شوق به چاپ رسوند:

 

بابا دوباله لفت اداله منم میلم.(جمله ای کاملا فارسی نه عربی و

 

 

ترکی و کردی و .........)

 

 

این هم عکسی از من مقابل میوه فروشی که با دقت نگاه می کنم

 

 

ببینم بابام میخواد چی بخره:

 

 

 

 

 

آخ جوووون بابا انگور خرید همون میوه ای که من خییییلی دوست دارم.

 

 

 

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)