امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

اگه چشم نخورم پسر خوبی شدم

1392/9/19 15:41
280 بازدید
اشتراک گذاری

خوب اول باید از خاله های عزیزم و بابا و مامانم معذرت خواهی کنم چون هفته پیش

خیلی اذیتشون کردم صبحها که از خواب بیدارار می شدم بهانه گیریهام شروع میشد

که ( من مهدکودک نمیرم و نی نی ها نه و لالا دارم و اینو میخوام و اونو نمیخوام و وووو )

خلاصه داخل مهد هم نوبت خاله ها می شد و من لب به غذا نمی زدم و نق می زدم و ....

حالا اگه گفتین چرا من بچه بدی شده بودم؟

آخه تقصیر خودم نبود تقصیر این ویروس مزخرف بود که بی اجازه وارد بدنم شده بود و

مرا سخت مریض کرده بود و من هم سر بقیه خالی می کردم!!!!!!!!

اما خدارو شکر حالا بهتر شدم و دوباره بچه خوبی شدم صبحها بدون نق زدن به مهد

میرم و بازی می کنم و تغذیه ام رو نوش جون می کنم وظهر هم هنوز از راه نرسیدم

دراز می کشم و به یک خواب ناز دوساعته فرو میرم.

البته موقع خواب به دو چیز معتادم یکی طبق معمول مکیدن ناخن شست دست چپم و

دیگری فرو کردن دست دیگرم در روکش بالشتم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)