امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

شیرین کاری های جدید من

1392/10/7 0:36
205 بازدید
اشتراک گذاری

آیا تا حالا از کسی اجازه گرفتین؟


1- من که خیلی گریه کردم از داداشم اجازه بگیرم او هم بهم می گفت

 

اجازه دادم اما دروغ می گفت چون هیچی بهم نمیداد و الکی می گفت

 

اجازه دادم خوب اگه داده بود من می دیدم مگه نه؟

 


2- از اونجایی که من خیلی بچه ساکت و آرومی هستم تا که کسی

 

میخوابه داد میزنم هیس ... خوابیده. البته اگه هشدار نمی دادم خیلی

 

بهتر بود چون اینجوری علاوه بر بیدارکردنش یک شوک هم بهش وارد

 

میکنم.


3- کامیار بیچاره هم که تو مهدکودک از دستم آسایش نداره به قول

 

خاله وقتیکه یه گوشه گیرش میندازم و جیغشو هوا می کنم  اونوقت

 

به خاله میگم بیا نی نی آخ شد.

4- تلفن هم شده وسیله شخصی ام. اگه کسی یه بار زنگ بزنه و من گوشی رو بردارم دیگه جرأت نمی کنه زنگ بزنه.چون حال و حوصله پاسخ دادن به سوالات متعدد مرا نداره.( الو سلام. تو کی هستی؟ جکار میکنی؟ کجایی؟ با کی کار داری؟...........)

5- موقع خوابیدن هم م م و دوشکو( پستونک و تشک) باید فراهم

 

باشه وگرنه !!!!!!!!!!

 


6- تو مهمونی هم اگه برام غرییب باشه یه ربع طاقت میارم و سرجام

 

میشینم اما اگه آشنا باشه چشمتون روز بد نبنه اذیت کردن من همانا

 

و تب کردن مامانم همانا.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)