امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

نقاشی های من

1392/10/28 23:28
284 بازدید
اشتراک گذاری

من تقریبا یه نقاش ماهر شدم  همه چی بلدم بکشم البته

 

 

 

بدون گواش و رنگ و روغن و .......

 

 

که اون هم با پشتکاری که دارم ایشالا در چند روز آینده یاد

 

 

می گیرم.

 

 

 

 

این نقاشی ها که می بینید انواع حیوانات از قبیل پیشی و

 

 

 

 

موشی و بع بعی و هاپو و .......هستن که البته هنوز به رشد و

 

 

 

تکامل کافی نرسیدن.

 

 

 

 

 

 

 

 

این یکی هم منظره های بسیار جالب از یک شهر زیبا که

 

ظاهرا سیل یا زلزله اونارو خراب کرده.

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
28 دی 92 23:52
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید