امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

شرکت در اولین مسابقه و دریافت جایزه در دو سال و هفت ماهگی

1393/1/20 15:52
312 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام دوستان عزیزم


هفته پیش به جوپار رفته بودیم که در اونجا یک نمایشگاه کتاب برگزار

 

شده بود البته یه غرفه هم اختصاص داده بودن به مسابقه نقاشی

 

ویژه کودکان.


خلاصه من هم داوطلب شرکت در این مسابقه شدم و چند عدد

 

مدادرنگی با یک برگه نقاشی شده جهت رنگ آمیزی بهم دادن.

 

از اونجایی که قدّم به میز نمی رسید ترجیح دادم روی میز بنشینم و رنگ آمیزی را شروع کنم:


 

 

به کلی فراموش کرده بودم که اینجا خونه نیست خیلی راحت بر روی

 

میز دراز کشیدم و به کارم ادامه دادم:

 

 

 

 

در پایان حاج آقا این سنجاق قفلی قشنگ رو بهم هدیه داد:


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عطرین
22 فروردین 93 14:35
سلام سال نو مبارک ایشالا که امیر مهدی جون 120 بهارو ببینه چه مردی شده واسه خودش ماشالا جایزه هم که میگیره
نیلوفر
25 فروردین 93 23:10
مبارکت باشه عزیزم ممنون عزیزم