امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

دنیای کودکی من و ختتا

1393/3/31 21:55
1,207 بازدید
اشتراک گذاری
 

به دلیل پخش بازی حساس ایران و ارژانتین فعلا بای بای

 

خوب بازی تموم شد خیلی جالب بود ......... نتیجه یک بر صفر

 

واگذار شد.

 

من و ختتا یعنی یکتا وقتی که به هم می رسیم عالمی داریم گاهی

 

بازی،گاهی دعوا، گاهی خنده، گاهی....

 

 

خلاصه بعضی وقتا هم تو عالم تخیلات به سر می بریم برای همدیگه

 

ماشین می خریم، تفنگ میخریم، رنگ انتخاب می کنیم،خلاصه

 

اینقدر خیال بافی می کنیم که نگو.

 

 

تنها مشکل من اینه که نمی تونم اسمشو درست تلفظ کنم به جای ( ی)

 

 

میگم (خ) مثلا به جای یکتا میگم ختتا و به جای یکی میگم خیکی.

 

یادتون باشه اگه من گفتم من اون خیکی رو میخوام یعنی من اون یکی

 

رومیخوام.

 

 

این هم چند عکس یادگاری از من و ختتا ( یکتا )

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)