امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

بنفسی انت و امی

1393/9/26 16:39
341 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هرجا صدای طبل و سنج می شنیدم می گفتم بریم ابوالفضل. ( منظورم

هیئت بود) اگه امکانش بود که می رفتیم در غیر اینصورت تو خونه دوتا سر قابلمه

بر می داشتم و سنج می زدم  (چون سنجای اصلیمو به دلیل سروصدای بیش از

حد مخفی کرده بودن)و با خود نوحه می خوندم :

 

امشب میخونم با شور و نوا کربلاییم کن ابالفضل            

  ابالفضل کربلاییم کن ابالفضل نینواییم کن

 

خلاصه الآن که خیلی به هیئت و نوحه و عزاداری علاقه دارم ایشالا که تا پایان

 

عمرم بتونم از نوکرای واقعی اباعبدالله الحسین و اهل بیت علیهم السلام باشم.

 

این هم عکسی از عزاداری من در هیئت:

 

 

 

این هم عکس نوه ی عمه جونم آقامتین:

 


 

 چند عکس از کودکان همشهریم در ادامه مطلب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 18:21
سلام خوبین ؟ مامان امیر مهدی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به کاردستی دخترم لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....