امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

لیست خرید مامان

1393/10/3 23:09
293 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که مامانم کمی فراموشکار شده عادت داره برای هرکاری یادداشت برمی داره تا

کارهای مهم رو فراموش نکنه یکی از کارهای مهمش اینه که قبل از خرید یه لیست تهیه می

کنه و به خرید میره.

چند روز پیش هم یه لیست تهیه کرده بود که اقلام مهمش این بود:

ژاکت وحید. تونیک مهشید.جوراب وحید. جوراب مهشید و ....

اصلا شما اسمی از امیرمهدی می بینید؟؟؟

حالا درسته که من مظلومم اما مظلوم باید از حقش دفاع کنه.

خوب من هم  آن روز زودتراز همه لباس پوشیدم و از همه زودتر سوار ماشین شدم و شروع

کردم به نقشه کشیدن که چگونه خودم رو تو لیست جا بدم.

خلاصه ازاونجایی که من صبر ایوب دارم تا آخرین مرحله ی خرید صبر کردم. مرحله آخر خرید

کردن از خرازی بود اونجا بود که چشمم به یک عینک افتاد و تقاضای خریدش رو کردم اما

چیزی که خیلی باعث تعجبم شد تسلیم بی چون و چرای بابا و مامانم بود چون همیشه با

کلی پانتومیم بازی کردن به فروشنده می فهماندن که اینها ( فلان اسباب بازی ) فروشی

نیست فقط برای دکوره!!!

اما این بار با همیشه فرق میکرد شاید دچار عذاب وجدان شده بودن که من تو لیستشون

نبودم یا اینکه .....

 

بله این هم عینک خوشکلم.....بادا بادا مبارک باااادا  ایشالا مبارکم باااد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
Kosar
24 دی 93 19:58
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
امیرمهدی و مامان
پاسخ
سلام عزیزم از آشناییتون خوشحالم وبتون خیلی قشنگه آره با تبادل لینک موافقم با افتخار لینک شدید.