امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

جوجو و جینا

1394/4/16 13:29
463 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

امروز میخوام دو دوست جدیدم رو به شما معرفی کنم  جوجو و جینا

جوجو جوجه اردک آبجیم که زردرنگه و جینا جوجه اردک منه که سیاه رنگه.

 

من دوست دارم بغلشون کنم برای همین اینقدر دنبالشون می دوم تا خستشون کنم و بگیرمشون

 


گاهگاهی هم بهشون اجازه می دیم چند ساعتی شنا کنن.

 

 

البته کمی هم  لوس شدن و از توی دستمون غذا میخورن.

 

یه جورایی حالا دیگه بچه های بدی شدن چون حیاط رو کثیف می کنن و یک آفت بزرگ شدن برای سبزی های باغچه که این کارهاشون مامانو خیلی عصبانی می کنه.

یه روزصبح زود که مامانم از خواب بیدار شد چشمش به آن دو افتاد که وسط باغچه سبز شده بودن و تا میتونستن خرابکاری کرده بودن

 

بعد هم سیر شده و خیلی راحت همانجا لم داده بودن.

(ببینید باغچه رو به چه روزی نشوندن)


 

حالا دیگه مامانم برای فروش آنها جایزه تعیین کرده اما آبجیم راضی به فروششون نیست و خودش قول داده که اردک دار خوبی باشه و مواظب باشه که اونا به سبزیهای باغچه خسارت وارد نکنن.

پسندها (1)

نظرات (1)

الهام
23 تیر 94 17:30
خوش به حالتون که حیاط دارید ما که هیچ! تو آپارتمان و چاردیواری بدون حیاط چقدر هم نازند این دو تا اردک امیرمهدی جون اگه تمایل داشتی برای منم رمز و بذار رفیق
امیرمهدی و مامان
پاسخ
سلام خاله جون ممنون از لطفتون ایشالا شما هم به زودی یه خونه حیاط دار بگیرین. چشم حتما رمزو تو خصوصی براتون ارسال میکنم.