امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

سیب برفی به جای آدم برفی

1398/8/30 14:21
632 بازدید
اشتراک گذاری
اولین بارش برف امسال در شهر ما در آخرین روز ماه آبان پدیدار گشت و یک بار دیگه درخت سیب باغچه ما به بار نشست البته به بار برف .





اما مقدار برف خیلی کم بود فقط به اندازه ای که  باغچه کمی سفیدپوش شده بود.



وقتی که ازخواب بلند شدم و دیدم برف می باره اول خیلی خوشحال شدم اما بعدا کلی حرص خوردم که چرا در روز تعطیل؟  😐

ناگفته نماند من هم کم نگذاشتم با همین برف کمی که باریده بود هم گلوله درست کردم و به اطراف پرتاب کردم و شادی کردم و هم آدم برفی درست کردم که بیشتر شبیه موجودات ناشناخته بود تا آدم برفی. 😃😁😁





پسندها (16)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آبان 98 14:45
شادباشی امیرمهدی جون❄❄
امیرمهدی و مامان
پاسخ
به همچنین😍🌺🌷🌺
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 آبان 98 15:50
همیشه به خوشی
امیرمهدی و مامان
پاسخ
ممنون شما هم 🌷
مامانیمامانی
1 آذر 98 16:59
👏👏👏
mahsamahsa
1 آذر 98 23:54
عزیزم انشالله همیشه خوش باشی🌹
امیرمهدی و مامان
پاسخ
خیلی ممنون
به همچنین🌹
مامان ریحانهمامان ریحانه
3 آذر 98 1:18
چه سیب برفی های خوشگلی تو شهر ما هم گلامون برفی شد🌼
شادمانی مهمون همیشگی دلتون باشه عزیزم😍
امیرمهدی و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم 
به همچنین😍