امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

ابر چگونه تشکیل می شود؟

1398/9/18 18:03
276 بازدید
اشتراک گذاری
بالاخره در سومین ماه از سال تحصیلی  نوبت به من رسید که در یکی از آزمایش های درس علوم شرکت کنم البته یکبار دیگر هم نوبت به من رسیده بود و من با کلی ذوق و شوق از شب قبل یخ آماده کردم که به مدرسه ببرم و آزمایش ذوب رو تو کلاس انجام بدیم اما متاسفانه فراموش کردم یخ ها رو با خودم ببرم و از شرکت در آزمایش حذف شدم.

این هم آزمایش تشکیل ابر که توسط من و دوستم محمدجان (رنجبر) با راهنمایی آموزگار گرامیم آقای عظیمی انجام شد.



با تشکر و قدردانی از زحمات آموزگار گرامیم آقای عظیمی
پسندها (9)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 آذر 98 18:10
موفق باشی آقا امیرمهدی
امیرمهدی و مامان
پاسخ
خیلی ممنون🌷
عمه فروغعمه فروغ
18 آذر 98 19:29
موفق باشی گل پسر
امیرمهدی و مامان
پاسخ
خیلی ممنون🌷
mahsamahsa
20 آذر 98 9:19
موفق باشی امیر مهدی جان🍁
امیرمهدی و مامان
پاسخ
خیلی ممنون😍