امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

کارهای جدید من

1391/9/7 19:40
292 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز می خوام چند تا از کارهای جدیدم رو بنویسم که ایشالا بزرگ شدم بخونم و بخندم :

1- وقتی که کسی خداحافظی می کنه من بای بای می کنم.

2- به سجده میرم و به جای اینکه پیشانی ام را بر روی مهر بگذارم اونو می خورم.

3- میخوام بگم الله اکبر میگم اتوته.

4- وقتی که از دست کسی عصبانی بشم اونو گاز میگیرم که این یکی کارم خیلی بده.

5- وقتی که خوابم میاد ناخن شستم رو توی دهنم می گذارم.

6- دوست دارم شبکه های تلویزیون را مرتب عوض کنم و با این کارم حرص همه رو در می آرم.

7- شعله های گاز رو کم و زیاد می کنم حالا غذا یا می سوزه یا خام می مونه.

8- جو جو کیش کیش رو خیلی دوست دارم.

9- از پاره کردن کتابها لذت می برم.

10- گوشی تلفن رو بر می داررم و میگم ادو.

11- به شکستن ظروف خیلی علاقه دارم و تا حالا توی این کار کوتاهی نکردم.

12- به تازگی یاد گرفتم در ماشن رو در حال حرکت باز کنم که این هم از کارهای خیلی خطرناک من است.

13- عروسک های بزرگ رو اصلا دوست ندارم و بهشون حسادت می کنم. برای همین وقتی که من غذا نمی خورم مامانم غذامو به عروسک ها میده.

14- موهای آبجی ام رو می کشم و وقتی که او جیغ می زنه من خوشحال میشم و فکر میکنم میخواد با من شوخی کنه.

15- سواری بر پشت بابام رو هم خیلی دوست دارم.

16- اگه داداشم منو دعوا کنه خیلی زود ناراحت میشم مخصوصا وقتی که بهم میگه بچه بد....اخراج.

17- وقتی که می خوام کسی رو ببوسم پف می کنم.

اگه رنگ موهای من ارثی باشه آینده موهای من این رنگی می شه.

گاهی اوقات دوست داری تو  هوای بارونی با یک چتر بیرون قدم بزنی اما بزرگترها اجازه نمیدن اونوقت مثل من بنشین و با اون بازی کن.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مژگان
7 آذر 91 21:34
الهی قربونت برم با اینکارایی که میکنی ولی در ماشین باز کردن خیلی خطرناکه پسر خاله دیگه اینکارو نکن خوشملم
مامان طاها
9 آذر 91 10:31
درود بر امیر مهدی کوچولو دوست خوب به من چه کارهای باحالی میکنی تو ولی یکم خطرناکه منم مهر خیلی دوست دارم همیشه مهره بابامو میخورم به به ولی خداییدیگه درماشین و شکستن ظرفا خطرناکه حسن نه امیر مهدی جونم الله اکبر خیلی باحال میگی چون اصلا شبیه نیست بعدم که رنگ موهات واقعا قشنگه من این رنگ و خیلی دوست دارم رنگ موهایی من به مامانم رفته قربونت تو دوست جونم محمدطاها
مامان نورا
9 آذر 91 13:23
آخیییییییییییییییی قربون فعالیتات برم فقط پدر اون ظرفای شکستنی رو در نیار پسر جون
مامان نورا
9 آذر 91 13:25
تو دنیای نفیس به نورا جونم رای میدین؟
ستاره زندگیم
10 آذر 91 21:28