امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

شلوغ کاری در آشپز خانه

1391/5/26 14:53
412 بازدید
اشتراک گذاری

این چه دکوریه که مامانم واسه ظرفهای کابینت درست کرده اصلا مورد پسند من نیست اجازه بدین تا مامانم سرگرم موبایلش است خودم درستش کنم.

 

خوب حالا درست شد ببینید:

 

آخ خیلی خسته شدم اجازه بدین کمی استراحت کنم.

 

 

این هم فیلم من

(نکته مهم : لطفا با نرم افزار internet explorer این صفحه را باز کنید.چشمک)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بهراد
16 مرداد 91 0:54
خاله جوون به من رای میدی؟ امروز اخرین روزه و من خیلی رای هام کمه.... تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵
مامان اریانا
16 مرداد 91 14:22
سلام ممنون که اومدی وممنون که منو لیک کردی منم شمارو لینک کردم ازاشنایی با شماخوشبختم
سمانه مامان کیمیا
16 مرداد 91 14:33
وبلاگ قشنگ و نینی نازی دارید....
مریم مامان عسل
16 مرداد 91 15:38
سلام. وبلاگ قشنگی دارید. امیر مهدی کوچولو ممنون از لینک.
میثم
29 مرداد 91 21:20
سلام امیرمهدی خوبی؟ به به عجب وبلاگ قشنگی. پیرشی جوون
مژگان
30 مرداد 91 23:51
سلام امیر مهدی عزیز اگه میشه یه روز هم بیا دکور کابینت های مارو درست کن اخه سلیقه ات خیلی قشنگه