امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

مسافرت به خارج

1391/11/3 0:50
550 بازدید
اشتراک گذاری

از آنجایی که امروز هوا نسبتا گرم بود مامانم اجازه داد بعداز مدتی من یک مسافرت کوتاه به خارج داشته باشم.تعجب

البته به خارج از کشور نهمنتظر

به خارج از استان هم نهمتفکر

به خارج از شهرستان هم نهمنتظر

بله درست حدس زدید!!!!هورا

به خارج از خانهتعجب اون هم یک گردش علمی ربع ساعته در حیاط خانه قهقهه

جاتون خالی خیلی خوش گذشت.توتوها و پیشی های زیادی رو به مامان نشون می دادم اما او نمی دید 

و فقط به تخیلات من می خندید.خیال باطل

خیلی شجاعانه مورچه ها رو می گرفتم و اونها شجاع تراز من از سروکولم بالا می رفتند.خنده

خلاصه روز خوبی بود. (الحمدلله) لبخند

خدایا از تمام نعمتهایی که به من و دوستانم دادی متشکرم.چشم

مشاهده عکسها در ادامه مطلب:

وای چقدر سنگینه!!!!

اشاره به پیشی خیالی

به دنبال مورچه ها

آخ جون خاک بازی

آهسته میرم تا پیشی فرار نکنه

زدن پیشی خیالی با جارو

تاب تاب عباسی با زباله چایی

 فکر می کنم که این تخته رو چطوری بردارم

تماشای توتوهای تو آسمون

کشیدن یک نقشه جدید برای فرار تو کوچه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله رویا
6 بهمن 91 15:40
خدا حفظش کنه امیر مهدی جون رو
مریم مامان سلما
7 بهمن 91 0:51
عزیزم همه عکسات و دیدم همه قشنگ بودن خوشحالم که به خارج سفر کردی خوش به حالتون چه حیاط بزرگی دارین میتونی کلی بازی کنی دوست دارم عزیزم. راستی شما تو کدوم شهر زندگی میکنین؟


سلام ممنون از لطف شما
من در شهرستان بردسیر زندگی میکنم
شما کدام شهر زندگی می کنید؟