امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

عاقبت گوش به حرف نکردن

1391/11/28 17:31
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیروز داشتم کنار بخاری بازی می کردم که...............

راستشو بخوان مامانم خیلی بهم گفت برو عقب جییییییزه اما من همچنان به شیطونی هام ادامه می دادم تا بالاخره جیغم هوا رفت و مامان از جا پرید و خلاصه اینجوری شد.

خدارو شکر که به خیر گذشت.

از اونجایی که می دونستم مامانم ناراحت شده  بعداز یکی دو ساعت سعی کردم زیاد نق نزنم و یه جورایی دلش رو با یک خنده زورکی به دست بیارم اینجوری:

 

امروز هم وانمود کردم که کاملا خوب شدم به هیچ وجه اجازه نمی دادم مامان جارو کنه اونو از دستش می گرفتم و با آخرین توان دنبال خودم می کشوندم:

خوب دوستان عزیزم ما بچه ها باید همیشه به حرف بزرگترها گوش بدیم و اونها هم باید بیشتر مواظب ما باشند.

در هر حال خدا را شاکرم که بیشتر از این جیز نشدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 19:37
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
مامان معصومه
30 بهمن 91 15:13
الهی خاله جونم مواظب خودت باش . دلم ریش شد عزیزم.
علیرضا
1 اسفند 91 20:30
قربونت برم مواظب باش دوستم. ایشالا زود خوب شی عزیزم.
نیلوفر
3 اسفند 91 15:28
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█