امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

خرید لباس عید

1391/12/12 19:38
433 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم شما برای عیدتون لباس خریدین یا نه؟سوال

من دیروز به اتفاق خانواده ام به نمایشگاه کرمان رفتیم که لباس برای عید بخریم البته از اونجایی که من کوچولو بودم و نمی تونستم اعتراضی کنم اول برای داداش و آبجی ام خرید کردن بعد که نوبت من شد همه خسته شدن و یاد استراحت و نهار افتادن.نگران

منم خیلی به دل نگرفتم و یه جورایی خودمو سرگرم می کردم که کم نیارم مثلا دور از خانواده می نشستم و واسه خودم دست میزدم و به دیگران نگاه میکردم. عابرین هم گاهگاهی لپ مرا میگرفتن و لبخندی میزدن و می گذشتن.( از دل من که خبر نداشتن)

خلاصه عصر هم که شد یاد تکالیف و کارهای عقب مونده شون افتادن و زدن به راه.وقت تمام

نمی دونم دوباره چی شد که دلشون واسم سوخت و راهشونو کج کردن به سمت مغازه های ارزان کیش که واسه من از اونجا خرید کنن.منتظر

اولش خیلی خوشحال شدم اما وقتی چشمم به لباس هایی افتاد که واسم خریده بودن دلم گرفت چون لباس های داداش و آبجی ام بزرگ بودن اما لباس های من خیلی کوچولو بودن.هورا

باز هم به دل نگرفتم پیش خود گفتم خدایا من زود بزرگ شم و واسه خودم لباس بزرگ بخرم.لبخند

حالا لباسامو بهتون نشون نمیدم چون می ترسم ............منتظر

 

بله میخوام سورپریزتون کنمتعجب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علیرضا
15 اسفند 91 22:40
امیرمهدی جون دوست خوبم منم احساس تو رو دارم ایشااله زود بزرگ میشیم و تلافی این کارشون و در میاریم...
عموجواد
23 اسفند 91 15:59
امیرمهدی چند کلمه را بیا موز