امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

زیارت شاهزاده حسین در جوپار

1392/1/6 22:45
479 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی دوشنبه 5 فروردین مصادف بود با شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) و ما تصمیم گرفتیم این روز را به زیارت شاهزاده حسین در جوپار برویم خلاصه نزدیک ظهر بود که از بردسیر حرکت کردیم و ظهر در پارک ملت جوپار نهار خوردیم و استراحت کردیم.

در آنجا به من خیلی خوش گذشت چون با وسایل داخل پارک حسابی بازی کردم.

اما متاسفانه اینقدر خسته شدم که خوابم برد و سعادت یاری نکرد به همراه خانواده به زیارت شاهزاده حسین بروم و چند ساعتی داخل ماشین خوابیدم .

وقتی بیدار شدم متوجه شدم که به شهرمان بردسیر برگشتیم.

ای کاش با فرارسیدن این سال جدید دستی هم به سر و روی این سرسره ها می کشیدن و .......

دوستان گلم یادتون باشه که بعداز بازی در اماکن عمومی دستاتونو تمیز بشویید.

تاب تاب عباسی         خدا منو نندازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان سلما
9 فروردین 92 4:27
عزیزم خوشحالم که بهت خوش گذشته گل پسر ولی ببخشید من متوجه نشدم شما تو کدوم شهر زندگی میکنین یعنی لصلا مربوط به کدوم استان؟