امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

من امروز قارچ کاشتم

1392/1/10 23:52
505 بازدید
اشتراک گذاری

کاشتن قارچ زیاد هم سخت نیست.

ببینید آقای آرایشگر به چه راحتی و فقط به مدت نیم ساعت یک قارچ خوشکل روی سر من کاشت.

البته تعریف از خود نباشه بر خلاف دفعه قبل این دفعه خیلی بچه خوبی بودم مامانم چندتا وسیله ایمنی از جمله اسباب بازی و دستمال و ... با خودش آورده بود که هم منو سرگرم کنه و هم اگه گریه کردم اشکامو پاک کنه که با کمال تعجب اصلا به کار نیومدن.

خداروشکر دیگه بزرگ شدم ایشالا دفعه بعد دیگه احتیاجی نیست مامانم باهام بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان سلما
11 فروردین 92 16:29
مبارک باشه عزیزم خوشگل شدی آفرین دیگه مرد شدی گریه نمیکنی. مامان امیر مهدی جون خدا براتون ببخشه جالب بود برام من فکر میکردم اولین بچه شماست امیر مهدی
الهام مامان علیرضا
19 فروردین 92 20:32
خیلی ناز شدی خاله مبارکت باشه