امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

روز طبیعت

1392/1/13 22:25
495 بازدید
اشتراک گذاری

عکس متحرک طبیعت

امروز روز 13 فروردین یعنی روز طبیعت بود.

ما هم تصمیم گرفتیم این روز را در دامن طبیعت بگذرانیم.

ما به یکی از مناطق خوش آب و هوا و سرسبز بردسیر یعنی لایداران رفتیم البته هوا نسبتا سرد بود و گاهگاهی باران می بارید اما لباس گرم برده بودیم و خیلی احساس سرما نکردیم.

 در آنجا من یک دوست جدید پیدا کردم که باهاش فوتبال بازی می کردم.

گاهگاهی هم تاب بازی میکردم اما تاب من بیشتر شبیه به یک گاچو بود!!!

آنجا استخر پرورش ماهی قزل آلا هم داشت اما ماهیها هنوز کوچک بودن و قابل خوردن نبودن.

من خیلی دلم میخواست اونا با دست بگیرم اما بهم اجازه نمیدادن برای همین تصمیم گرفتم اونارو با یک قلاب از توی رودخونه صید کنم.

خلاصه قسمت نشد ظهر کباب ماهی بخوریم برای همین سراغ جوجه کباب رفتیم(جایتان خالی).

من هم زغال هارو باد میزدم!!!

چیزی که زیاد توجه مرا جلب می کرد صدای بوقلمون ها بود که مرا به دنبال خودشون می کشوندن.

بوقلمون ها بدو.........من بدو........ مامان بدو ........

حالا ندو که کی بدو !!!!!!!!!!

 

fu209 اس ام اس های مخصوص سیزده بدر سال 92

این هم شاهکار جدید من

بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین

اینجا دیگه خجالت می کشم بگم مشغول چه کاری هستمخجالت

(معذرت میخوام)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
17 فروردین 92 16:37
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
علیرضا
19 فروردین 92 20:30
وای منم عاشق کامیونم... خیلی بهت خوش گذشته آااااااا. سال نو هم مبارک