امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

برگزاری جشن فرارسیدن سال جدید(93) در مهدکودک

1392/12/26 20:38
338 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز  به مناسبت فرارسیدن سال نو(93) در مهد کودک، ما یک جشن

 

باشکوه داشتیم که جاتون خالی خیلی خوش گذشت مثل سال قبل

 

عمونوروز هم اومده بود که همه ما باهاش عکس یادگاری گرفتیم.

 

البته خاله های عزیزم خیلی زحمت کشیدن و واسمون هفت سین

 

وسبزه و ماهی تدارک دیده بودن و بهمون هدیه دادن.

 

من که خبلی ازشون خوشم اومده بود و بهتر بگم که نسبت به اونا

 

احساس مالکیت میکردم. به محض رسیدن به خونه یکی دوساعتی

 

باهاشون سرگرم بودم  و فکر می کردم که اسباب بازی جدیده.

 

 

 

بیچاره ماهی کوچولو اینقدر تلوتلو خورد که بیهوش شد و دیگه به

 

 

هوش نیومد البته چند ساعتی مهمون دوستای جدیدش بود و بعد

.......

 

 

البته این ماهی کوچولو چند ساعتی هم مهمون دوستانش بود :

 

 

 

این هم عکسی که خودم از ماهی کوچولو گرفتم:

 


 

 

 

خوب جا داره همینجا (خیلی مؤدب ) از همه خاله های عزیزم تشکر

 

کنم که برای برپایی این جشن باشکوه زحمت کشیدن و پیشاپیش

 

فرارسیدن سال نو را به ایشان و تمام دوستان گلم و همه کسانی که

 

به وبلاگ من سر می زنند تبریک میگم.

 

 

 

ایشالا که سالی پراز خوبی و خوشی و سرشار از موفقیت و سلامتی

 

داشته باشید.

 

آمین یا رب العالمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)