امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

تنبیه من

1391/6/3 22:40
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

آخه مامان اونقدرها هم که فکر می کنین من اذیت نمی کنم که منو داخل سبد گذاشتین من فقط چند تایی ظرف شکستم و کمی از خاک های گلدون ها را ریختم و کمی هم مزه شونو دیدم. 

آهان یادم اومد فقط دوتا کاغذ هم پاره کردم و از عصبانی شدن شما فهمیدم که باید خیلی مهم باشند.

 

 

 

 

 

خواهش می کنم منو آزاد کنید قول میدم دیگه اذیت نکنم.

 

 

آخ جون آزاد شدم ممنون مامان جون. حالا برم کمی توی باغچه خاک بازی کنم.لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شهین مامان نوید و نوین
3 شهریور 91 15:04
سلام خدا حفظش کنه
با لینک موافقید ؟
یه سوال داشتم ازتون چطوری عکسای گل پسری این مدل که چند تا باهم میاین گداشتین


سلام من شما را لینک می کنم
شما می توانید با استفاده از اسلایدر داخل سایت یک ابزار این گونه عکس ها را درست کنید
فاطمه
3 شهریور 91 17:54
سلام امیر جان تپل جون خیلی دوستت دارم عکساتم خیلی قشنگن
فاطمه عسکرزاده
3 شهریور 91 17:55
سلام امیر مهدی وبلاگت خیلی باحاله عکساتم خیلی نازن
باران قلنبه
3 شهریور 91 18:58
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا




سلام رفتم و به شما 5امتیاز دادم
بابای امیرعلی
17 شهریور 91 22:06
سلام عزیزم تولدت مبارک
نیلوفر
19 شهریور 91 11:53
─────────▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─────── ───────────██─███─███─██─██─██▄█───────── ───────────██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───────── ──────────▄██▄▄ █▀▀▀─────▀─ ▄██▄▄▄█─────── دوست دارم