امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

کفش های من

1391/6/3 22:42
417 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز خیلی خوشحالم چون خدای مهربون دوتا پای سالم بهم داده تا بتونم باهاشون هرجا که بخوام برم  اون هم با کفشهای قشنگم که امروز برای اولین بار کلی باهاشون راه رفتم.

با این کفشها:

 

 

حتی امروز اجازه داشتم با کفش وارد اتاق داداشم شوم.

 

 

اینقدر ذوق زده شده بودم که گوشی رو برداشتم تا به دوستام بگم که من با کفش راه می رم.

 

 

 

خلاصه آخر شب شد و میخواستیم بخوابیم که مامانم کفشهامو درآورد اما من بازهم  اصرار داشتم اونارو بپوشم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اریا و پریا
2 شهریور 91 15:44
سلام خاله امیدوارم روزی کفش دامادی به پا کنی
مژگان
2 شهریور 91 22:43
پسر خاله عزیزم کفشات هم مثه خودت قشنگن زود پاشو بااون کفشای نازت بیا خونه ما خیلی دلم واست تنگ شده
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 13:12
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید
شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه
حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید
خوشحال میشیم



سلام چشم ما هم ثبت نام می کنیم