امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

من دو روز پیش تی بی تی خریدم

1393/4/16 13:37
497 بازدید
اشتراک گذاری

های gif دوچرخه 37های gif دوچرخه 27

من علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارم متاسفانه اون دوچرخه ام هم خراب شده بود و دیگه

 

هیچ راهی به جز خریدن یه دوچرخه جدید نداشتم تا اینکه یه روز عصر به اتفاق خانواده ام به

 

کرمان رفتیم و من اونجا این تی بی تی رو که دومین دوچرخه ام می باشد خریدم.

 

البته وقتی که به خانه رسیدیم حدود 11 شب بود که من ازبس خسته بودم ترجیح دادم با

 

همون لباس بخوابم اما صبح که از خواب پاشدم سراغ دوچرخه ام رفتم و دور باغچه رو به

 

عنوان پیست دوچرخه سواری انتخاب کردم و جا داره همینجا از گنجشکای عزیز عذرخواهی

 

کنم که در این صبح دل انگیز مزاحم جیک جیک و شادی و سرورشون شدم.

 

این هم دوچرخه من با مارک تی بی تی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعداز یکی دوساعت خسته شدم و در کنار دوچرخه ام به خواب ناز فرورفتم:

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)