امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

میخوام یه بچه مثبت باشم

1393/4/15 13:2
338 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش تصمیم گرفتم که موهامو اصلاح کنم آخه اگه

 

لباسم پسرونه نبود همه فکر می کردن من دخترم.

 

چه توهینی از این بزرگتر که بعضیا مستقیم( نه غیرمستقیم)

 

به مامانم میگفتن پسرت مثل دخترا شده!!!

 

آخه مرد مردونه بگین دخترا و اوراق کردن اسباب بازیها؟؟؟!!!.....

 

دخترا و اینهمه شیطونی و ورجه وورجه کردن؟؟؟!!!

 

دخترا و خاموش کردن تلویزیون موقع یه فیلم یا برنامه حساس و راه رفتن روی

 

اعصاب دیگران؟؟؟!!!

 

دخترا و به صدا درآوردن بوق ماشین به محض سوارشدن دیگه مهم نیست نصف

 

شب باشه یا لنگ ظهر؟؟؟!!!

 

دخترا و خاموش کردن کامپیوتر و شروع یه دعوای خانوادگی؟؟؟!!!

 

دخترا و پرش بر روی شکم دیگران اونهم وقتی که به خواب ناز فرو رفتن؟؟؟!!!

 

دخترا و تصاحب کردن زورکی موبایل دیگران؟؟؟!!!

 

دخترا و واااااااااای اگه بخوام همشونو بنویسم قصه هزارویکشب میشه.

 

خلاصه بگم فکر نکنید که فقط دخترا موی بلند دارن ... ناخن بلند دارن ... موهاشونو

 

با کش می بندن ... تل مو میزنن ... موهاشونو رنگ می کنن ... و غیره

 

البته فکر نکنین من با این کارا موافقم منظورم اینه که اگه بعضی وقتا دیدین یه پسر

 

موهاشو بلند گذاشته فکر نکنید که اون دختره اون از پسربودن خسته شده میخواد

 

ادای دخترا رو در بیاره که برعکس این قضیه هم دیده میشه!!!

 

حالا ببینید من دیگه دختر نیستم و این عکسارو بعداز برگشتن از آرایشگاه و قبل از

 

حمام کردن گرفتم و دارم توضیح میدم که آقای آرایشگر چطوری موهاموکوتاه کرده و

 

دور گردنم هنوز مو داره و اذیت میشم و باید هرچه سریعتر به حمام برم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)