امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

نمایشگاه هنرهای دستی استاد بزرگ امیرمهدی کوچولو

1393/10/26 12:51
246 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خوب در اینجا شمارو دعوت می کنم به یک نمایشگاه بزرگ از هنرهای دستی و غیردستی

 

استاد بزرگوار

 

امیرمهدی کوچولو :

 

 

مثل اینکه زود آمدیم نمایشگاه هنوز باز نشده  متنظر متنظرمتنظر

 

 

 

 

 

هورااااا نمایشگاه باز شد جشنجشنجشن

 

 

 

 

 

 

 

 

به نظر شما تصویر زیر داره چکار می کنه؟

 

 

به نظر من که داره موهاشو مسواک می کنه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه همه اینها هنر من باشه که عالیست اما بعید میدونم تعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

 

 

من همینجا از مربی عزیزم خاله سمیه تشکر می کنم که مفهوم اعداد و اشکال و رنگها و

 

..... را به من یاد داد و

 

برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

 


 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فرزانه
27 دی 93 16:04
سلام مامان امیر مهذی جان بعضی وقتا سخته که بچه هامون رو ببریم آتلیه و ازشون عکس بگیریم یه پیشنهاد برات دارم عکس پسر خوشگل و نازتون رو به ایمیلم بفرست تا برات تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هزینه هرعکس 5 تومنه بعد از دیدن عکسها مبلغ رو واریز کن اشانتیون کارمم یه کلیپ خوشگل از عکسایی که فرستادیه میتونی امتحان کنی به امتحانش می ارزه نمونه کارامم تو وبلاگم هس البته خیلی از دوستان اجازه ندادن عکساشون رو بزارم منتظرتم دوست خوبم f.ebrahimi32@yahoo.com
الهام مامان علیرضا
16 بهمن 93 22:42
آفرین به این همه خلاقیت