امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

نقاشی من با موضوع موجودات فضایی

1393/12/8 23:06
328 بازدید
اشتراک گذاری

امشب خودم داوطلب شدم که نقاشی بکشم و این دقیقا زمانی بود که هرکسی سرگرم کار خود بود و کسی به من توجهی نداشت.

خلاصه بعداز اینکه نقاشیم تموم شداول  اونو به مامانم نشون دادم اولش خیلی توجهی بهم نکرد چون فکر می کرد مثل همیشه کاغذ رو با چندتا خط کج و کوله سیاه کردم اما با اصرار من نگاهی به نقاشیم انداخت.

ای کاش اون لحظه بودی و می دیدی مثل همین آدمای برق گرفته خشکش زده بود و چشم از روی برگه بر نمی داشت آخه تعجبش از این بود که من کی به فضا رفتم و با این موجودات آشنا شدم؟؟؟؟؟؟؟؟

برای همین سریع مسلح به سلاح دوربین شد و چند عکس یادگاری از نقاشیم گرفت و یکیشو گذاشت اینجا:

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ستاره زندگیم اریانا
11 اسفند 93 11:33
سلامممممممممممم عالی بوددددددددددد
امیرمهدی و مامان
پاسخ
سلام ممنون شما لطف دارید
الهام مامان علیرضا
17 اسفند 93 17:16
خیلی خوب کشیدی پسر
امیرمهدی و مامان
پاسخ
ممنون شما لطف دارید