امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

جواب معمای پریپست

1393/12/17 8:45
376 بازدید
اشتراک گذاری

همانطور که می دانید ما اصطلاحاتی داریم به نام پریشب یعنی دو شب پیش یا پریروز یعنی دو روز پیش.

خوب فکر می کنم حالا متوجه منظورم از پریپست شدید.

بله همانطور که بعضی از شما دوستان فرمودید جواب معمای پریپست من کرم ( با کسر راء ) است .چون هم سفید است و هم زدنی خندهخندهخنده

 

 

البته من این کار رو بی اجازه مامانم انجام دادم ( دست به کرم زدم )  و اولش می ترسیدم نشونش بدم برای همین پشت سرم قایمش کردم اما بعد که دیدم مامانم خیلی کنجکاو شده که بدونه من چی رو ازش پنهون کردم با این شیرین کاری اونو بهش نشون دادم و  از دلش در اوردم و خودمو از یک تنبیه صد در صد نجات دادم.جشنجشنجشن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
17 اسفند 93 17:15
قالب جدید مبارک و البته سه سال و نیم شدنت آقا کوچولو! جواب معما رو هم که خودت گفتی
امیرمهدی و مامان
پاسخ
مرسی عزیزم قربونتون
نورافشانی
7 خرداد 94 13:24
چه آقا کوچولوی نازی ایشالله دامادیش