امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

مهد کودک

1391/7/18 0:42
392 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام

من دیگه دارم کم کم آماده میشم برم به مهد کودک خودم که دلم نمی خواد به اونجا برم آخه مجبورم چون مامانم معلمه.

من که آینده با خانم های شاغل ازدواج نمی کنم چون نمی خوام سختیهایی که خودم در مهد کشیدم بچه هام دچار بشن حالا هر کی با این شرط من موافقه نظر بده.

این هم وسایلی که برای مهد کودک خریدم:

 

 

بیشتر از همه ظرف غذاخوری جوجو و کیف هاپو را ذوست دارم چون وقتی که باهاش دست می دم میگه هاپ هاپ هاپ

ببین الآن داره می گه هاپ هاپ هاپ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژگان
31 شهریور 91 11:21
سلام پسرخاله گلم خوبی؟ منکه تابهمن نبایدبرم دانشگاه بیکارم پس بیا پیش خودم بهت قول میدم که خوب ازت مواظبت کنم اصلأ هم اذیتت نکنم بیا اونجا باشه؟؟؟
مهشید
3 مهر 91 16:05