امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

دوستان جدید در در مهد کودک

1391/7/18 0:27
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

اومدم تا براتون از مهد کودک تعریف کنم البته زیاد هم بد نیست یادت باشه اگه خواستی برای ثبت نام به اونجا بری خیلی مودبانه و مظلوم بنشین تا قبولت کنند مثل من:

 

 

بعد از اینکه در آزمون ورودی قبول شدی هر کار که دلت خواست بکن.

خونه سازی کن برج بساز و .......

 

 

آهای مورچه دوست داری با من دوست بشی؟ خواهش می کنم بیا با هم بازی کنیم.

 

 

باشه حالا که نمی آیی سریع از حلوی چشمم دور شو.

زود از مهد کودک برو بیرون وگرنه به خاله می گم بیاد بیرونت کنه.

 

 

وای خدای من مورچه تمام دوستاشو جمع کرده آورده تا تلافی کنه حالا چکار کنم؟

کممممممممک کمممممممممک

 

 

دوستان عزیزم ممنون که توپ هارو پرت کردین رو من و از خواب بیدارم کردین عجب کابوس وحشتناکی بود نزدیک بود آقا ببره منو بخوره.

حالا که منو نجات دادین بهتون افتخار می دم که باهام عکس بگیرید.

 

 

کمی هم تاب بازی کنم چون الآن باید برم خونه

تاب تاب عباسی * خدا منو نندازی *  اگه می خوای بندازی * بغل مامان بندازی*

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهشید
4 مهر 91 16:46
خوش بگزره
مژگان
4 مهر 91 18:54
سلام پسر خاله عزیزم خوبی؟ همین الان اودم وبت که بگم چرا دیگه متن جدید نمیذاری که دیدم خداروشکر اپ کردی اونجا شیطنت نکنی ها افرین
نیلوفر
10 مهر 91 19:40
همیشه اقایی