امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

دوست جدید

1391/7/13 1:17
385 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم من امروز یک دوست جدید پیدا کردم که خیلی شبیه به خودمه البته خیلی شیطونه چون همش ادای منو در می آره و دوست داره هر کاری که من می کنم اون هم همون کارو بکنه اگه باور ندارید ببینید:

 



 

ببینید الآن من موپیچ رو برمی دارم اون هم همین کارو می کنه:

 

 

اصلا کار خوبی نیست ادای کسی رو در بیاری برای همین من باهاش قهر کردم دیگه باهاش بازی نمی کنم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
17 مهر 91 0:26
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$