امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

جشن عبادت دختردایی عزیزم فاطمه خانم

1394/1/23 22:49
908 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکی از خاطرات ایام نوروز من جشن عبادت دختردایی ام بود.

روز به یاد ماندنی بود دایی و خاله ها و عموها و عمه های فاطمه خانم همه جمع بودند و با هم گفت و شنودی داشتند و شاهد این جشن باشکوه و صمیمی بودند.

 

 

از اونجایی که من معمولا عصرها چندساعتی می خوابم اونروز کمی دیر به مراسم رسیدم اما در عوض حسابی جبران کردم و تا می تونستم با بچه ها بازی و شیطنت کردیم .


 

 

طبق معمول جشن با پذیرایی ( چایی و شیرینی و آجیل و میوه)  شروع شد و بعد چادر نماز گل گلی فاطمه خانم توسط خالجان بزرگم یعنی عمه جان بزرگش بریده شد:

 

 

 سپس مراسم بریدن کیک توسط فاطمه خانم انجام شد:


بعد هم همه کیک را نوش جان کردند ( به اضافه ساندویچ  پنیر و سبزی )

مامانم میگه من هم  وقتی چهارده سال و شش ماه و پانزده روزه شدم به سن تکلیف می رسم و باید در انجام فرائض دینی ام کوشا باشم.

 

فاطمه جان ، امیدوارم در انجام فرایض دینی موفق باشی

این گل خوشگل هم تقدیم به تو گل زیبا:

 

 

و در پایان چند عکس یادگاری و مراسم خداحافظی و ....

 

نخود نخود هرکه رود خانه خود

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا
28 فروردین 94 15:24
امیر مهدی جون وبلاگت خیلی قشنگهخوشحال میشم یه سر بیای وبلاگ من
الهام مامان علیرضا
6 اردیبهشت 94 13:37
چه جشن جالبی خیلی خوبه که ورود به سن تکلیف با جشن همراه باشه اینطوری اشتیاق بچه ها خیلی بیشتر میشه