امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

ریواس و فواید آن

1394/3/21 13:39
498 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز 15 اردیبهشت 94 جشنواره ای به نام جشنواره ریواس در یکی از روستاهای شهرمان به نام مومن آباد برگزار شد و ما هم تصمیم گرفتیم در این جشنواره شرکت کنیم به این منظور که هم تفریحی کرده باشیم و هم اطلاعاتی از این گیاه و فواید آن کسب کنیم.

 گیاه ریواس برای شخص من که فواید زیادی داشت که فهرست وار به آن اشاره می کنم:

  1. این گیاه برای من حکم یک پرچم  داشت که پرچمدار قافله باشم و اونا رو به محل برگزاری جشنواره راهنمایی کنم غافل از اینکه خودم از همه عقب تر بودم و پشت سرشان حرکت می کردم:

 

 

 

2- این گیاه برای من حکم یک شمشیر رو داشت که به هنگام بروزجنگهای داخلی بتونم از اون  استفاده کنم:

 

 

3- این گیاه و گل آن برای من حکم سپر نیز داشت که بتونم باهاش از خودم دفاع کنم:

 

4- این گیاه برای من زیرسفره ای و زیرانداز خوبی بود:

 

 

5- این گیاه ماسک حوبی برایم بود که میتونستم با استفاده از آن از استشمام عطر و بوهای اطراف که مربوط به حیوانات اهلی و غیراهلی بود در امان باشم.

 

6- این گیاه حشره کش خوبی بود که با مشاهده کوچکترین جانور به سویش حمله ور می شدم و دمار از روزگارش در می آوردم:

 

 

خوب امیدوارم از فواید این گیاه اطلاعات لازم را کسب کرده باشید.

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان راحله
21 خرداد 94 18:13
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
الهام
26 خرداد 94 13:04
واااااااااای چه همه ریواس اونم یه جا تو ولایت ما به ندرت ریواس پیدا میشه و خیلی هم گرون قیمته ممنون از این که ما رو از فواید ریواس مطلع کردی پسر
مامان عطرین
1 تیر 94 2:21
فوایدش خیلی جالب بود با مزه نوشتید