امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارکباد

1394/5/25 15:41
484 بازدید
اشتراک گذاری

شهر قم یک گل به نام حضرت معصومه دارد

این شرف را شهر قم با حضرت معصومه دارد

شهر ما سرمست گشته از شمیم عطر کویش

یک جهان عطر مصفا حضرت معصومه دارد

هر که شد مهمان به قم از فیض اولبریز گشته

این کرامتها به دلها حضرت معصومه دارد

من چه گویم از محبت ، از وفا ، از عشق بانو

یک بغل فیض معلا ، حضرت معصومه دارد


من همینجا این روز فرخنده را به همه دختران بخصوص تنها خواهرم  و همه دوست دخترام تبریک عرض می کنم و سعی می کنم امروز رو باهاش خوب باشم و دعوا نکنم.( دعواهای ظهری رو سر میز نهار فاکتور می گیرم )


 

 

 

 

 

یادش بخیر اونروز که جشنواره ریواس بود سلاح دعوای من و خواهرم برگهای ریواس بود چون نه متکایی همراهمون بود... نه مگس کشی... نه اسباب بازی ...نه لنگ کفشی ...و نه جیغ های مامان....

 

و اینم ژست خواهرم با سلاح مخصوص زمانی که پیروز میدان جنگ میشه:

البته همیشه هم دعوا نمی کنیم در مواردی که مجبور باشیم با هم خیلی خوبیم.

مثلا زمانی که بخواهیم کنار یک چشمه کوچک آب بازی کنیم:

 

یا زمانی که یه گاچو درست کنیم و برای اینکه دعوامون نشه باهم تاب می خوریم :

 

و یا زمانی که خواب باشیم شکار لحظه های شیرین زندگی میشیم:

این هم یه عکس رویایی از خواهرم کنار دریاچه حلبی ساز شهرمون نزدیک غروب خورشید که برای دیدنش نیاز به دوربین می باشد:

 

 

این هم کیک به مناسبت این روز فرخنده که خواهرم خودش زحمتشو کشیده البته منم زحمت خوردنش رو به عهده داشتم:

 

به به جای همگی خالی خوشمزه

پسندها (1)

نظرات (1)

الهام
25 مرداد 94 23:35
سلام منم روز دختر رو به خواهر امیر مهدی جون تبریک میگم
امیرمهدی و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف دارین