امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

هنوزم دوستشون دارم

1394/11/19 17:43
375 بازدید
اشتراک گذاری

بله دوستشون دارم  این اسباب بازی های درب و داغونو میگم که بعضیاشون از داداش و آبجیم بهم ارث رسیده و بعضیاشونم هدیه و سوغاتین و اندکی شونم بابا و مامانم واسم خریدن اونم نه حالا حالاها.

آخه نه که من بچه ی مرتب و منظمی ام  سالی یه جایزه برام میخرن اونم .......

خوب بگذریم من ماشین بازی  و شمشیربازی رو خیلی دوست دارم از شمشیربازیم که یک خاطره به یادماندنی برای بابا و مامانم به جا گذاشتم که در پست های بعدی براتون تعریف می کنم که چه دسته گلی به آب دادم و بابا و مامانم رو روانه ی آمبولانس کردم.

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥عاطفه♥
21 بهمن 94 16:47
سلام خیلی عالیههههههفقط یه سوال پیش اومدبراماینکه چه کسی این وبلاگومدیریت میکنه؟؟؟؟
♥عاطفه♥
21 بهمن 94 16:48
اگه زحمت نباشه میشه تووبلاگم بیاین جواب بدین