امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

جبران شلوغ کاری ها

1391/7/18 1:04
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان خوبم

من دیگه تصمیم گرفتم پسر خوبی باشم آخه تا کی این شلوغ کاری هارو ادامه بدم ؟ چقدر مامانم رو عصبانی کنم؟ من حالا دیگه بزرگ شدم باید تو کارهای خونه بهش کمک کنم.

ببینید ظرفها که شسته شد باید یکی یکی اونهارو بردارم و بیندازم بیرون تا ............

 

بعد هم برم سراغ لباسها اونارو از توی ماشین در بیارم و بریزم وسط آشپز خونه تا زودتر خشک بشن مگر نه؟

 

خوب کار بعدی آشپزی است من این کارو خیلی دوست دارم آخه یک راه جدید پیدا کردم تا بتونم راحت تر شعله های گاز رو کم و زیاد کنم یا بهتر است برای صرفه جویی هم که شده اونارو خاموش کنم.

 

 

وای خدای من نمی دونم چرا با اینهمه کاری که کردم و به مامانم کمک کردم چرا باز هم از دستم عصبانی است بهتره که فرار کنم و برم پشت سر جمونگ قایم شم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مژگان
18 مهر 91 19:12
الهی قربونت برم که چقد تو عزیزی افرین که کمک میدی خیلی دوستت دارم
نیلوفر
22 مهر 91 21:33
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله .چه کارهای خطرناکی میکنی
مامان طاها
6 آذر 91 16:22
درود لینک شدی عزیزم با افتخار شما نینی ها چه عالمی داریدا