امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

دارالحجه

1391/7/21 23:31
588 بازدید
اشتراک گذاری

اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی

یکی از جاهایی که در حرم مطهر توجه مرا زیاد جلب می کرد پله برقی و آینه کاری های بسیار زیبای دارالحجه بود

 

دلم می خواست کسی کاری به کارم نداشته باشه و من هرجا که دلم می خواد برم

فکر نمی کردم که ممکنه گم شوم و همه نگران شوند.

حتی اعتراض هم می کردم که منو آزاد بذارن و همش نق می زدم.

 

یا امام رضا دوست دارم هر سال به زیارتت بیام و از نزدیک عرض ادب کنم و دست ادب بر سینه بگذارم و بگم السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا و تو هم جوابم رو بدی.

این هم یک عکس یادگاری که در صحن آزادی گرفتم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
27 شهریور 91 1:30
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
مامان اوا
29 شهریور 91 15:16
زيارت قبول كوچولوي دوست داشتني
مهشید
3 مهر 91 16:07
سلام کوچولو