امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

سرماخوردگی

1391/7/25 23:13
403 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     

سلام دوستان مهربونم

حالتون خوبه؟

حال من که زیاد خوب نیست آخه از طرفی سرم خورده به تختخواب و زخمی شدم.

که این نتیجه بازیگوشی و شیطونی خودم است ببینید:

از طرفی به شدت سرما خوردم و گوشم عفونت کرده.

آآآآآآآآآخ خیلی درد می کنه نگاه کنید:

آخه مامان من توی هوای سرد فقط کلاه نمی پوشیدم بقیه لباسهامو که می پوشیدم.

حالا لااقل دستمو بگیر پاشم می خوام بنشینم دیگه خسته شدم از بس که خوابیدم.

نه دوست ندارم بنشینم اجازه بده بخوابم تا زودتر خوب بشم و برم مهد کودک پیش دوستان و خاله های مهربونم.

مامان جون چرا اینقدر نگرانی حتما شما هم دلت واسه دانش آموزان و همکارانت تنگ شده آخه الآن دو روزه که به خاطر من مرخصی گرفتی حالا بذار کمی خوشحالت کنم و همون کاری رو که خیلی دوست داری انجام بدم یعنی موشو بشم اینطوری:

خوب دوستان عزیزم من تصمیم گرفتم داروهامو به موقع و بدون نق زدن بخورم و همیشه لباس گرم بپوشم تا زودتر خوب بشم و به امید خدا دیگه سرما نخورم.

البته اول باید دارهارو نگاه کنم تا تاریخ گذشته نباشند:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مژگان
27 مهر 91 16:02
سلام پسر خاله عزیزم ایشا... بهتر باشی گلم