امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

مو خوشکله

1391/8/1 23:16
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزانم

 

حالتون خوبه؟

من که الحمدلله خوب شدم دعا کنین دیگه سرما نخورم منم برای شما آرزوی سلامتی می کنم.

تازه خبرای جدید دارم من یاد گرفتم چندکلمه ای حرف بزنم مثلا:

توش (یعنی کوش به معنی کجاست)هورا

جیز (یعنی داغ)

دادا (یعنی آبجی)

عق (یعنی کثیفه)

آخ (یعنی دست نزن)

انیش (یعنی اینجاست)

هر چیز گردی را می بینم میگم توپ

به هر حیوان یا پرنده ای میگم توتو (حتی سگ و گربه )

به هر نوشیدنی میگم آب

به هر خوراکی میگم بَ بَ

به هر شیشه شیری میگم مَ مَ

و کلماتی مانند بابا و مامان

بعضی وقتا هم خوراکیهامو اینطوری می خورم:

 

وااااای چه موهای نرمی... می شه بگی از چه نوع شامپویی استفاده می کنی؟

آخه موهات خیلی قشنگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها مامان راستین
6 آبان 91 11:35
سلام پسر ناز و خوشگلید دارید امید وارم دوستای خوبی با راستین جون باشن ما شما رو لینک کردیم
مامان سلما
6 آبان 91 14:16
سلام ماشاالله چه پسر نازی من لینکتون کردم خوشحال میشم با هم دوست بشیم