امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

عید قربان

1391/8/5 10:29
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربونم

امروز خیلی روز خوبی است آخه عید قربان است. من این عید رو به همه شما تبریک می گم روز پیش که می خواستم از مهد به خونه برگردم خاله مهربون این کارت تبریک رو بهم هدیه داد واقعا که دستش درد نکنه.

چه بع بعی قشنگی ببینید:

*

خیلی دلم می خواد منم این بع بعی رو ببرم برای خاله مهربون که باهاش بازی کنه.

اما اون که بچه نیست!!!!!!!!!!!!!

جمعه (91/8/5)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستاره زندگیم
6 آبان 91 6:43
يک شاخه گل سپيد تقديم تو باد .. رقصيدن برگ بيد تقديم تو باد .. تنها دل تنگيست سرمايه ي من .. آن هم شب پاک عيد تقديم تو باد .. عيد مبارک -----------
ستاره زنگیم
6 آبان 91 6:44
یک مرغ اسیر بال و پر باخته ام بی لذت آب و دانه، سر باخته ام پا در دل دام و دل اســیر صیـــاد من، قصه ی بازی دوسر باخته ام !
مژگان
6 آبان 91 19:21
عیدت مبارک امیر جون