امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

من سقوط کردم

1398/7/12 19:46
446 بازدید
اشتراک گذاری
همه با هواپیما سقوط می کنن من با دوچرخه.

چشمتون روز بد نبینه امروز عصر تو حیاط خونمون دوچرخه سواری می کردم که یهویی پایین افتادم .


فقط مامانم که نزدیک پنجره بود متوجه شد و سراسیمه بیرون دوید وقتی دید مشکل خاصی پیش نیومده به جای دلداری این جملات رو بارم کرد:

۱- نگاه کن گلهای باغچه رو خراب کردی😐

۲_ پاشو ببینم لباساتو پاره نکردی؟😐

۳_ دوچرختو که خراب نکردی نه ؟😐

۴_ حالا پاشو بیا داخل دیگه حق نداری دوچرخه سواری کنی.😐

بعد هم لبخندی زد و گفت حالا خداروشکر به کله نفتادی به درک همه چی. مادره دیگه ... 😃😃😃
پسندها (11)

نظرات (6)

عمه فروغعمه فروغ
12 مهر 98 20:24
تنش سلامت😊
امیرمهدی و مامان
پاسخ
زنده باشی عزیزم 😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مهر 98 20:32
امیرمهدی جون دوچرخت شبیه دوچرخه منه😍
فقط برای من رنگش نارنجیه ویکمم از دوچرخه شما بزرگتره...
ان شاءالله هیچوقت برات اتفاق بدی نیفته وهمیشه سالم باشی😚🌹
امیرمهدی و مامان
پاسخ
مبارکت باشه عزیزم
خیلی ممنون انشاءالله برای تو هم اتفاق بدی نیفته 😙😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 مهر 98 20:55
آخی!

12 مهر 98 21:50
الهی⁦❤️⁩
حالا خدارو شکر که خودش صدمه ندیده.
 
امیرمهدی و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم 🌹
چرا وبتون باز نمیشه؟

13 مهر 98 9:07
مادره دیگه یه کار خراب بکنی آدمو دعوا میکنه🤣
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 مهر 98 7:20
خدارو شکر بخیر گذشت
امیرمهدی و مامان
پاسخ
لطف دارید😍