امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

مکعب داغوووون من

1398/7/15 21:16
291 بازدید
اشتراک گذاری
دیروزآقا معلم گفته بود برای درس ریاضی مکعب درست کنیم ما هم دیشب خانوادگی بسیج شدیم و یکی چسب اورد و دیگری کاغذ رنگی و اون یکی قیچی و .... خلاصه با همکاری همدیگه یه مکعب درست کردیم و امروز با خوشحالی اونو داخل کیفم گذاشتم و روانه مدرسه شدم تا به معلمم نشون بدم و امتیاز بگیرم اما به مدرسه که رسیدم فراموش کردم که مکعب داخل کیفمه و به کیفم تکیه دادم .... حالا تصور کنید مکعب چی شد دقیقا شد یه ماشین اسقاطی که از سه چهار طرف ضربه خورده . خوب دیگه منم اونو به معلمم نشون ندادم و بیخیالش شدم.

اینم همون مکعب داغونه




پسندها (9)

نظرات (4)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 مهر 98 23:23
ای وااای چ حیف شد😁
امیرمهدی و مامان
پاسخ
آره واقعا🌷

16 مهر 98 0:01
اوه اوه😂😂
مامان پریمامان پری
16 مهر 98 11:04
عوضش دفعه دیگه حواست بیشتر جمع میکنی گل پسر😍
امیرمهدی و مامان
پاسخ
آره خودمم همینو گفتم 👌😀

25 مهر 98 10:48
اوه اوه خیلی داغون شد 😂😂
امیرمهدی و مامان
پاسخ
آره خیلی 😁