امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

عید غدیر خم

1391/8/14 15:04
278 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

  قرآن به جز وصف علی آیه ندارد

                                                              ایمان به جز از حب علی پایه ندارد

    گفتم بروم سایه لطفش بنشینم

                                                             گفتا که علی نور بود سایه ندارد

 

 

دوستان عزیزم بیایین خودمون هم از خدا بخواهیم که وقتی بزرگ شدیم مثل حضرت علی (ع)مهربون باشیم به دیگران کمک کنیم تا همه دوستمون داشته باشن هیچکسو اذیت نکنیم نماز بخونیم قرآن بخونیم تا خدا ماهارو دوست داشته باشه و همه جا کمکمون کنه.

خدایا تو خودت منو دوستامو کمک کن تا بچه های خوبی باشیم. آآآآمین ( 13 آبان 91)

دوستان گلم این هم کارت تبریکی است که خاله های مهربون مهد کودک زحمت کشیدن و واسه من و دوستام درست کردن واقعا که دستشون درد نکنه خیلی قشنگه.

دوست دارم همه کارتهامو برای یادگاری توی وبلاگم نگهدارم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان معصومه
13 آبان 91 0:18
سلام امیر مهدی خوبی پسر ناز من مامان معصومه ام با اجازتون لینک شدیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(29).gif
مژگان
14 آبان 91 23:22
سلام پسرخاله عزیز عیدت مبارک نفسی
نیلوفر
17 آبان 91 16:37
قربونت برم که اینقدر نانازی
ستاره زندگیم
18 آبان 91 13:54
سلام خوبیعزیزم پسر گلت چطوره
شهین مامان نوید نوین
22 آبان 91 11:58
سلام خوبین؟آپ کردیم منتظرتونم
رها مامان راستین
22 آبان 91 17:10
عیدت مبارک عزیزم