امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

شیرین کاری های من

1391/8/22 23:45
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به دوستان خوبم

نزدیک به دو ماه و نیم است که از یکسالگی من می گذره و من همچنان به شلوغ کاری هایم ادامه میدم و تا کی این روند ادامه داشته باشه خدا می دونه.( بیچاره مامان )

آخه من دوست ندارم میوه ها توی ظرف باشن دوست دارم اونارو روی زمین بریزم و با ظرفش دکی کنم مثل الآن:

یا مثلا دوست دارم دکور میز تلویزیون باشم اینجوری:

یا وقتی که مامانم می خواد لباسهامو عوض کنه فرار می کنم و خودم به جای لباسهایم داخل تشت می نشینم:

خلاصه روزها همه را با این کارهام سرگرم می کنم و هرکسی به نوعی باهام رفتار می کنه مثلا بابام کاری باهام نداره میگه بچه است مامانم دعوام میکنه و بعضی وقتا هم تحملم میکنه و میگه چکار کنم از دست تو.

آبجی و داداشم هم که اجازه نمیدن تو اتاقشون برم وگرنه تمام کتاب و دفتراشونو پاره می کردم و به حسابشون می رسیدم.

ولی گذشته از این حرفا بیشتر وقتا همشون از این کارهای من خوششون می آد و کلی می خندن.

دوستان عزیزم از خدا میخوام که من و خانواده ام و شما و خانواده تان همیشه صحیح و سالم باشیم. آآآآآمین.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر مهدی
24 آبان 91 15:14
مژگان
24 آبان 91 15:56
سلام امیر مهدی عزیز میدونی از چی تعجب کردم ؟ از اینکه بالاخره بعداز چند وقت یه چیزی تو وبلاگت گذاشتی خیلی قشنگ بودن عزیزم
ستاره زندگیم
24 آبان 91 17:26
سلام شیطونیهاتم قشنگهبیابه منم سربزنید